SvaR pÅ KomMenTaRer<3

Jag vet att jag inte brukar ha svar på kommentarer, men vet inte hur jag ska svara annars :) <3
Sorry att jag inte svarar på alla men jag orkar inte "/ förlåt! 

Kommentar  
Kotte om ELLEN :D ♥:
Hehe jag kommer inte alls fota...^^

svar: mhm nejj vi säger så? :P <3


Kommentar  
Li på Historiska  om Historiska Museet o_O:
Hej! Kul att du har besökt vårt museum. Korsetterna såg ut att sitta bra tycker jag!
Hälsningar från Li som jobbar på Historiska museet.


Svar: Haha förlåt om jag frågar men hur hittade du till min blogg? (:



 Kommentar  
Nasse om FLUUUUUUMMMMMM med kajsa på bio (a)<3:
oh god den sista bilden hemskt!!!!
IP: 83.251.75.207
   
Anonym om FLUUUUUUMMMMMM med kajsa på bio (a)<3:
Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

Svar: Gumman alla bilder var snygga ju :) <3
       Och till anonym.... det var typ Narnia: Prins caspian jag såg senast :P <3

Emily (a)  om You gonna go far kid - The Offspring:
Hon kanske somnar för att hon tycker den är tråkig? :D <3

Svar: Haha ja okej var nog därför XD Men jag tycker den är bra iaf!! :D <3

Johanna s om BEST DANCE CREW - Nigahiga:
HAHAHAHAH , den e skit sköön ju! såg den på torpet förut me ; issam diego sofie niklas essa, & nåra till så skön :D: <333333333
06 Januari, 18:48  
bea om BEST DANCE CREW - Nigahiga:
de va länge sen ja såg den...

Svar: Hahahah Johanna jag vet ju bara vem Essa är men jaaaaa videon den är grym #D <3

Snygasste Emmsa om Kotte ♥:
nice att ni är tillsammans ;)<3
31 December, 13:51  
Carro om Kotte ♥:
Juste det var han du var ihop med va? <3
31 December, 13:50  
Joel om Har gjort lite ändringar...:
kan du inte ha musik också? :P

Svar: Hahah Emmis tacktack :D
        Yupp carro.... wtf hur visste du det?! XD
        Och Joel jaa men det är ju irriterande om man själv har musik på och så kommer det musik från bloggen.... "/

Eric om Designen:
Är det svårt att göra design? kan du hjälpa? <3

Svar: aahh visst skriv till mig på facebook om du har (:

mammmmma om Kotte o Jennie <3<3:
emmaemmaemmaemma, man kan ju tro att du inte kan stava! Jag vill att du ska skriva korrekt eller åtminstone MYCKET mindre förkortningar, typ INGA! puss

Svar: Hahah men mamma den ålder som läser min blogg är ju i min ålder... iallafall många :P Men kan väl försöka för din skull.... (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0