FLUUUUUUMMMMMM med kajsa på bio (a)<3

Hade en GRYM dag med kajsa idag (: Vi var verkligen helt flummiga och tog massa pics<3
Bildbomb (:
Btw, om någon bild är helt fucked up så bjuder vi på det ;) Vi hade skitkul iaf även om vi kanske ser lite... roliga ut ♥

Först provade vi varsin kofta.... ♥


ignorera minen....


ÄLSKAR DIG ♥


Kajsa (a)


Jag... xp


Sedan fick jag välja avd vi skulle prova så jag tog två killtröjor... :D


OMG kajsa is pritty angry now....... :O <3


Guuud jag har inte färgat hårbotten än..... ska göra det men vet inte när "/
Iaf sedan fick Kajsa välja så hon valde två "tjejiga" linnen i protest.... -.-'<3


Hahah kajsa tycker jag har stora ögon... men WTF det har jag inte?! XD

Iaf, efter vi provat massa saker gick vi runt lite och jag provade lite till saker...
Hahah medans jag provade satt Kajsa i ett hörn i omklädningsrummet och såg ut som värsta Smurfbollen.....
hon såg ganska evil ut ^^


Hahah (:

Sen gick vi på Bio och såg Narnia, senaste filmen men vet inte vad den heter om jag ska vara ärlig :P
Den var iaf skiiiiiitbra, vi såg den i 3D :)
Hinner inte blogga mer ska äta... bloggar sen KRAM!!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-10 @ 07:20:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Nasse

oh god den sista bilden hemskt!!!!

2011-01-10 @ 17:35:30
URL: http://zmartablondiner.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0