Ingen skillnad på dröm och verklighet

Oh herre jävlar. Har legat hemma nu i två dagar med 39 graders feber, men idag kände jag mig lite bättre efter en ipren så jag satte mig och började kolla på en serie på youtube som heter Johan & jag.
Säger bara det... skulle aldrig ha börjat titta. Den där historien gjorde mig helt fast och var tvungen att se alla delar. 
Vet inte om jag ska tipsa om den eller inte, men snacka om att mina tankar rubbades.
Helt otroligt manus.
 
 Ingenting slutar som det börjar.

Kommentarer
Postat av: Macchan-Marcel-Machall

Fan Shit va man fastna för den, skit bra manus som sagt, den inspirerade mig och fick mig tänka lite på vad någon sa till mig i dag,dennan någon är en hon och denna hon börjar på E och är smart och fick mig komma på en sak, tack! Du är inte dum du!

2013-05-11 @ 00:27:56

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0