When you walked in

Taylor Swift och hennes trouble sätter sig i mitt huvud. Den låten är faktiskt värd att lyssna på. Introt borde kortas ner though, och när vi ändå hålller på; snälla sätt in låten på spotify, för min skull?
-----------------> http://www.youtube.com/watch?v=vNoKguSdy4Y <-----------------
 

Nu är jag hemma från la casa de Kotte och väntar på att Antonia ska ringa mig. Hon är hemma från Små-landet nu, wheey! Så jag ska ta med henne på fika vid Mariatorget. Mitt absoluta favoritcafé ligger där, called Fåtöljen :thumbup:
 
Det här lovet har varit skönt men gått fort. Kottes mormor var en av höjdpunkterna! Nu är jag övergödd och ska inte äta på några... minuter. Nejfan - nu ska jag ha mjölk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0