Gröna Lund med skolan imorgon, whey!

Natti 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Haha, det är sånt som händer :) Det var väldigt svårt att skriva konkreta tips på träningen eftersom jag har upplevt kombinationen som bästa medlet :) Fick du med dig nått vettigt från texten? :)

Jag började med Revitalash ögonfransserum, funkade jättebra! Sjuuuuuuuk skillnad! Nu är mina underfransar längre än var mina övre fransar var innan jag började! Galet! :D Just nu provar jag NeuLash som sägs vara ÄNNU bättre, men den är också dyrare. Har inte märkt jätteskillnad ännu..

Satan vilken söt bild på dig! :D :D Kram Johanna

2012-09-17 @ 22:49:07
URL: http://johannawesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0