Don't wake me up up up up, don't wake me

Nu är jag helt slut. Har lanat två nätter i en kyrka med fina män i skor och inte sovit speciellt mycket. Första natten sov jag två timmar på morgonen och andra natten fick jag nog avrundat til 5 timmars sömn. Spelade Slender man med Jakob och hell hell hell världens bästa nattspel! Säger bara det.... skräck är kul.
 
Ofta när jag kommer hem efter några dagar borta så har mina föräldrar påbörjat ett nytt projekt, som oftast involverar att möblera om hemma. Som typ, idag. Förra gången hade de möblerat om i mitt rum och nu är det alltså hallen och vardagsrummet som gäller- och indeed, en förbättring är på gång!
Jag håller mig dock undan och sitter nu med en mocha latte, fem papper med studier och my little pony på tv. 
Life's good.


        T O S S E           M I  N           M O D E L L 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Hahah, tack! :D Tyckte jag med ;D Därför jag gillade den bilden ^^

Haha! Du kan stå emot skönhetsidealen när du är frisk och kry, men när du är sjuk och svag så pallar du inte trycket ;) Helt förståligt! Själv är jag ganska klen när det kommer till skönhetsideal mest hela tiden xD Haha! Kram Johanna

2012-09-17 @ 22:54:26
URL: http://johannawesterberg.blogg.se
Postat av: Johanna

Kul med lan förresten! :D Och jag tycker du gör helt rätt i att gömma dig när päronen röjer, där vill man inte hamna i skottlinjen ;D Sötaste kissen <3 Kram Johanna

2012-09-17 @ 22:56:31
URL: http://johannawesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0