Det här får bli ett väldigt random inlägg

Till att börja med; Måste komma ihåg att sätta alarm på 19.15 imorgon får då är det So you think you can dance, och det ska jag se till att både jag och Kotte ser imorgon!
 
Roliga saker från emocore:
 
 
 
När vi ändå skriver rom roliga saker. Jag drömde att jag var tillsammans med William Spetz. Vi satt i ett rum med massa människor som hade olika problem. Sedan gick alla ut och jag och han sa; nu ska vi vara tillsammans. 
Sedan slutade det med att vi var spioner på natten och sociala psykopater på dagen.
Det var en fin dröm. Och konstig.
Och nu känns det som att jag är vän med William Spetz och vi känner varandra och grejer. Shit alltså, vi skulle ha så kul. Tror jag är smått starstruck, det här går nog över.
 
 
I 9an har man ju skolfoto och grejer. Jag hoppas att jag blev bra. Med tanke på hur jag såg ut på bilden Bea tog på mig kommer jag nog se ut som ett barn. Jag är ju faktiskt bara ett barn.
 
Nu ska jag återgå till min mys-lördag. Kanske se på En Geishas memoarer bara för att vara lite dramatisk.
Haha, jag är inte speciellt dramatisk.
Och nu; en dramatisk bild;
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Mmm, blev verkligen bara vila! Chips, dip och choklad på kvällen ;) Kollade på Criminal Minds och Footloose (för första gången) med en qompiz ;)
En geishas memoarer är så fin, men jag tror att jag fortfarande inte har sett slutet..?! Måste ta och göra det nån dag ^^ Purpurfärgen har jag nog sett.. Har för mig att mamma älskar den.. Är den den med Oprah? Sötaste bilden med nallen!!! :D Kram Johanna

2012-09-30 @ 22:10:44
URL: http://johannawesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0