Take a second look. And dont judge the cover of the book

- The colour purple
 
Hey, nu ska jag berätta en saga om, en liten gullig chey som fyllt 14, hon är säkert allra vackrast på jorden och tappar aldrig partyhumöret.
Untz untz untz
 
Haha, dessa memories. Remembered the fjortis-period all over Sweden; 08.
 
 
 
Man förstår ju varför sånt här var så popular. Liksom, uppkomsten till house. Right?!
 
Anyways, idag var det en sån där... skoldag. Och pappas födelsedag, weey! Nu har både mamma och pappa fått ett par Dr. Dre hörlurar - så nästa gång är det min tur..... RIGHT?!
Bäst för dem det... annars skaffar jag mig planer.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Hm.. Mamma och pappa vill nog bara väl. Dom känner nog igen sig själv i att först varit smala, kunnat äta vadsom, och sen med åldern börjat lägga på sig. Skit i idealet! Hur mår du bäst? :) Jag vet iallafall att jag INTE trivs som tjock! Har egentligen aldrig varit smal, men fan va gött att kunna ha ett tajt linne på sig utan att det "väller" över x) Vill inte bära på massa extra vikt, det är jobbigt! :P Men det du gör ska du göra för DIN skull, inte pga idealet :)
Hahahahahahah ÅÅÅÅHHH, minnen! Fjortislåtar for the win <3 Kram Johanna

2012-10-08 @ 10:06:39
URL: http://johannawesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0