He almost asked to go

Den här dagen har varit rätt perfekt. Hade muntlig redovisning inom ämnet Musik på svenskan, och det känns som att det gick bra. Eve samt andra i klassen tyckte jag hade varit den som varit mest närvarande och uppnått typ alla målen, och jag blev super mega lycklig när Eve satt betyg A-B på mig, och Stina hade skrivit B.
(Tre i klassen fick skriva ner vad de tyckte under presentationerna)
Hoppas bara att Anna-Karin, vår svensklärare, tyckte det var värt ett B..

Happysmile!


Kommentarer
Postat av: You will never knöööw OoO

sv: hahahaha ofta gör jag haha jag ser de inte xD

Visst man ser typ dig och ba "hahahahaha" sen ser man typ mig och ba "HAHAHAHAHAHAHAHAHA2 xD

2012-03-08 @ 19:53:00
URL: http://wilmisens.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0