Happyface until ill sleep

Efter två dagar i stan med Holly hittade jag stuff som jag velat ha men aldrig riktigt vågat köpa.

Ett par shorts från Hollister. Egentligen får man ju en stämpel genom att handla från hollister, men jag har bestämt mig för att skita i den stämpeln. Shortsen är de skönaste jag någonsin haft, så varför fan ska jag bry mig över att de kommer från en konstig butik? nä så jag köpte de, och jag är så nöjd!

Ett par turkos solgglasögon, mitt andra par! Nu när jag använder linser kan man ju faktiskt använda solglasögon! Fick en kram av killen vi köpte dem av, och det var ju mysigt.

Ett tub-linne som jag egentligen känner inte är min stil, för det är det verkligen inte. Men har sett såna på andra och det är så snyggt, så varför inte? Måste ju inte hålla mig inom min ram hela tiden, det är för fan sommar!

Tandblekning blev det också, eftersom jag har så mycket komplex för mina tänder. Jag menar... seriöst. Ibland redigerar jag mina tänder på en bild för att de är så fula. men nu så!




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0