And she got a story to share

För tillfället har jag fåt en rejäl Alexander Rybak-fever. Satt uppe igår och lyssnade på honom i 3 timmar somnade till hans musik, och nu på morgonen har jag suttit och tittat på alla hans youtube klipp sedan klockan 10:30.
Så jag tänkte överrösa lite med alexander rybak-klipp här, jag kan bara inte låta bli.
 
Om ni inte gillar honom, synd för er. För det gör jag!
 
HAN ÄR SÅ SNYGG. HAN ÄR SÅ SNYGG.
(mest därför jag tittat på alla hans youtube klipp, okej då - busted)
 
 
 
 
 
 
 
Btw, jag är med i en tävling hos Mysan, kika in och var med!:) ------> KLICKA HÄR <--------

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej det var faktiskt inte det :)

2012-06-24 @ 12:48:26
URL: http://mestamanda.blogg.se
Postat av: kamila

haha va söt du är hans låtar är faktis grymma haha herregud lyssna du på hans låtar i 3 timmar sen på morgonen också ahah va söt du är finis <3 ha en bra dag puss

2012-06-24 @ 13:20:25
URL: http://www.kamilaah.blogg.se
Postat av: Hanna

Sv: jag vet inte hur skadan kom till men jag fick mer och mer ont sen var det en träning som jag hade asont men fortsatte köra för det va en sån toppen träning du vet allt fungera så jag körde även jag hade sjukt ont och efter den träningen i februari har jag inte kunnat träna en helt tränng nån gång så idag kan jag säga att jag ångrade att jag fortsatte träna även jag hade sjukt ont den här skadan ledde till att jag missade tävlingar och sen kom jo USM tävlingen man verkligen vill va med på så jag körde typ 2 varv av alla varje träning och första gången jag kunde träna var typ 2 vecker innan USM sen sissta veckan innan usm vilade jag för att kunna tävla så asså tränade jag en vecka till USM och hade kört varje varv typ 6 gånger + att jag var med på exakt alla varv jag hade varit hos olika sjukgymnaster och alla sa att jag skulle kunna tävla så jag trodde på det men på tävlingen hade jag så ont att tårarna rann när jag körde tumbling när man kände att en droppe fall ner från kinden till tumbling förstod jag att jag inte kunde forsätt jag fick hoppa av vilket va sjukt tråkigt och efter den tävlingen har jag typ inte tränat alls för den smärtan jag hade på tävlingen vill jag aldrig känna igen och jag är rädd för att göra det om jag springer och satsa har varit på olika röntgen men inget har visas så jag vet inte vad det är kanske en bristning eller överbelastningskada men blir så sjukt sugen på att köra skulle kunna göra allt för att få köra men får hoppas att det snart är bra :D hur skadade du dig? och krya på dig <3

2012-06-24 @ 14:11:06
URL: http://gymnastics4ever.devote.se
Postat av: theres

Bra blogg hoppas du kan besöka min:D

2012-06-24 @ 18:02:20
URL: http://seyagirls.blogspot.se
Postat av: kamila

sv: ja de kändes toppen att jag va på blogg.se jag blev så glad haha hoppas du ckså kommer med där puss <3

2012-06-24 @ 21:13:24
URL: http://www.kamilaah.blogg.se
Postat av: AnnieLarsson

Hahaha det är lugnt :D tack så mycket va glad jag blir :D
Jag ska faktiskt tänkt på att börja med fler videoinlägg, ha de gött :D

xx

2012-06-24 @ 22:46:54
URL: http://AnnieLarsson.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0