Vissa dricker alkohol på kvelen, andra kör på juice

Apelsinjuice - är - så - gott!

Tillbringade kvällen med Stina på en långpromenad. Följer ju mina egna råd i det där inlägget och igår gick jag och Magda till älvsjö och tillbaka. Det var en rejäl promis det!
Stina och jag hade kul ändå, gick och köpte juice som jag ska ge henne varje mogron på bussen. Så är det, yess.

Just nu ska jag börja att fixa mammas naglar, super kul :thumbup: Har gjort ena handen men sedan gick hon och lade sig en stund, så nu är det dags för nästa. Kram :)



Kommentarer
Postat av: Paj OuO

Uhh coolingar, nom nom juce! :D

2012-02-22 @ 17:42:16
URL: http://wilmisens.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0