Nej jag vet inte

All over your face uuuuuh

Just i detta ögonblick sitter jag och magda i ett rum vid en dator. Lyssnandes på davids otroligt magnifika rappande och suckar över no-connection ute på landet.'
Vi befinner oss alltså hos Magdas mormor. coola är vi också
Ska försöka uppdatera med ilder under dagen cause I lövar diss plejs to bi ånnest.

Visste ni förresten att Whitney Houston inte lever längre? Det är sorgligt, mamma sitter antagligen hemma och gråter nu.
Jag ska förresten berätta lite about min mamma och gårdagen senare, men nu ska vi titta på hästar och fika.

fin va....


Vinden viner på färjan







Vi var även på Ica on the way, David lete med mitt ansikte
Så jag hämnas med detta.....




Erkänn att man aldrig blir officiellt sexig förrän man står utanför ICA på en ö


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0