Agua sin gas o un poco de zumo

Ibland förundras jag över hur långsamt och lite jag dricker. Liksom, en klunk för mig är ungefär en tredjedel av vad man vanligtvis dricker, vilket är rätt sjukt egentligen.
Haha, jag har många minnen av kompisar osv som skrattat åt mig när jag dricker. Eller alla dricktävlingar, har aldrig vunnit.
Faaaaast det finns ju fördelar. Får ju nästan alltid dricka när ingen annan får.
Varför skrev jag ens det här? Jaja


Imorgon ska jag skaffa pass, måste upp klockan 6. Så vad fan gör jag vaken? NATTI!


Kommentarer
Postat av: holhoho

Jag gillar vad du har gjort med designen

2012-02-11 @ 17:48:37
URL: http://hollysaxton.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0