Smått drogpåverkat men rakt från hjärtat

- Johanna Westerberg !
 
Känslan av att stiga upp på morgonen efter att ha snoozat sig fram i sängen.... på väg mot duschen, kommer ut helt förlamad, sätter sig och äter frukost......
Och får ett sms att man har sovmorgon till 09.40. Yeey, karma is a bitch I tell ya.
 
Förresten startade min dans igår, vi hade en manlig vikarie som var så jävla damn amazing!
Kan nog lägga upp en video senare :thumbup:
 
-------------> Jag när jag kommit hem från min efterlängtade dans klass <---------------

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Det ska jag, men vet som sagt inte om jag är riktigt redo ännu :P Det är så väldigt utlämnande med videoinlägg :P
Va bra! Tycker jag absolut att du ska göra, man ska aldrig stressa sånna beslut :)
Hahaha, va grymt att du använde mitt citat xD Haha du är så söt!
Ja, det är väldigt receptbelagt :P Men tar det bara kanske.. 3-4 gg /månad eller nått. När det är som värst.
Kanske borde ta och käka lite glass då ;) Haha! Inte bra för vikten dock :P Kram Johanna

2012-08-31 @ 15:07:37
URL: http://johannawesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0