Hoppet är det sista som lämnar människan

Alltså... åh. Var ju på stan med föräldrarna idag och vi åt lunch på kulturhuset. Mysigt ställe där, högst upp i huset. Men i alla fall, jag passade på att visa street stället som finns där, de har massa workshops och grejer och håller tydligen på under sommaren också!
Men tycker det är så jobbigt. Jag kan ju knappt röra mig utan att få ont i ryggen/höften där jag har skadat mig. Men jag vill ju verkligen hålla igång innan sommaren är slut och klassen börjar igen! Imorgon är det en flashmob på plattan klockan 15.00 (kom dit förresten!) och då ska jag vara med.... men mer än så blir det inte.
 
Det blir doktorn på måndag... hoppas så jävla hårt att det kan bli bättre, hoppas på röntgen.
Feeling down.
 
Jag är inte nybörjare, but still

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0