'Cause every wasted day becomes a wasted chance

Idag har jag, Mamma och pappa varit i stan. Vi köpte mycket haha, undrar hur många tusenlappar vi är uppe i nu sedan igår och idag. Familjer är så bra ibland, ni vet? ;)
Vaknade imorse av att en blond figur tittade på mig, typ sådär tre centimeter från mitt ansikte. Det skulle ha varit lite små-gulligt om jag inte varit så trött och blivit skrämd.
Jag skrek. 
En rätt normal Emma-reaktion, det vet alla som känner mig.
 
Åh! vill ni veta en sak om mig? Jag har svårt att befinna mig på en tunnelbanestation (fobi, ni vet). Fast det tar inte mina föräldrar hänsyn till utan de tycker att man ska skita i det och bara gå lugnt där.
Haha, yeah right. Om det bara var så det funkade så

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med asperger

svar:ne är mer som yoghurt:)

2012-08-02 @ 19:45:34
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0