That Im never gonna find u fake it

You look like a fool to me

Antonia smsade mig imorse och frågade om jag ville komma över och kolla på film... Så jag gick över osminkad och endast i pyjamas, hehe. Fast nej då ville hon ut och cykla, så vi tog upp hennes cykel och pumpade den och cyklade omkring i världen med den.
Och jag var fortf i pyjamas.
Sen ringde hennes mamma för se skulle ner och lämna hennes brorsa i Småland hos sin pappa, så jag hakade på. Ner till Småland ni vet, en snabb sväng sådär...
Haha, och jag har fortfarande på mig pyjamas.

Nu är vi iaf på väg hemåt, drar förbi McDonalds nu först sedan skjutsas vi till hennes gymnastik.
Wohoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0