I wanna start something new

Ska bort till Kungens kurva och handla nu med föräldrarna, ska försöka få chansen att smita bort till stadium för att se om ett par mjukisar jag har spanat in finns inne. yeh! Visserligen är det påsk osv osv, men jag har faktiskt inte gjort någonting idag - alls. Inte igår heller. Och gissa hur länge sedan det var! Har haft fullt sedan 6 veckor tillbaka, och nu när jag väl slappnar av gör jag det lite FÖR mycket.
Jag är ett hyperaktivt barn, fan eller att jag klarar av det här! Har inte varit fullt ute sedan torsdag!

Ett par grymt coola koregrafier nedan, en med min favoritkoregraf! Fan nu ropar mamma, bye!


e

Kommentarer
Postat av: Jenna ♥

HEY BABY! Hahaha, gjorde jag - det var ju fett längesen jag andvände det? Haha, förlåt för att jag inte svarade på messet du skickade i, vad var det - torsdags? Men jag har ju fått min Iphone nu, och har fått ett nytt nummer, så jag märkte inte messet förrän idag :) SAKNAR DIG OCKSÅ, VI MÅSTE GÖRA NÅGOT SNART JFSLJKLSAJIODHJ! <3

2012-04-07 @ 18:41:15
URL: http://jennaas.blogg.se/
Postat av: Amandamathilda

Åh följer tillbaka :D ja, om du kikar ovanför min header står det follow me, där är en länk till min bloglovin :)

2012-04-07 @ 20:49:15
URL: http://amandamathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0