Join the dark side - we have better music and cookies

I morse var jag på Rehab, haha, för att kolla mina knän och revben.
Det visade sig att jag har så små revben att hon hade svårt att behandla. Och hela tiden upprepade hon hur liten jag var. Här känner man sig ju verkligen stor och fin...

Efter skolan gick jag hem till Holly coh åt kakor, tihihi. Cookies kan man ju inte säga nej till?


Åh, vad fint Holly. HAHA :thumbup:

Sedan gick jag hem vilket tog ungefär en halvtimme, och jag har precis gjort spanskaläxan. I´M FREE! With nothing to do...



Åh juste, i förrgår fixade jag naglarna för, host, första gången någonsin. hehe, såklart blev det fult, but it was the first time?


Snyggt.. nje inte direkt.


Kommentarer
Postat av: Holliiiiiiiiiiiii

jag är pretty

2011-09-06 @ 21:44:18
URL: http://hollysaxton.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0