Att förklara hur underbar du är

Detta går ut till dem som finns närmast mitt hjärta, ni är mina vänner på olika sätt men jag älskar er på samma sätt.
När jag inte står ut, inte klarar mig själv och söker hjälpen jag inte borde behöva, ringer jag, smsar jag eller pratar med någon av er.
 Det finns en person som jag önskar jag hade bättre kontakt med, en person som jag inte visste alltid fanns där förrän i slutet, och en person som jag vill ha i mitt liv igen. En person där känslor går upp och ner och en person som jag flera gånger velat slå till.

Men vet ni vad? Era brister är det bästa. För då vet jag att jag får plats, att jag kommer finnas tillgänglig då ni behöver någon bredvid som inte går.

Jag har så många vänner just nu, många som jag står nära. Men detta var till er som står mig nära <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0