Smile and hope for the sun

Har tillbringat dagen med Max, Emily, Hellen och Thomas.
Vi var inne i stan och jag och Max gick runt lite medans de andra shoppade och hade kul som fan säger jag bara, smink, moron test, gula saker, kan det vara roligare med dig bror? :D


Rolig skylt i en China-butik haha

Senare gick vi på restaurang och jag fick veta att Hellen & Thomas firade sin bröllopsdag idag, istället för i onsdags då den egentligen varit. Grattis säger jag till er :D
Dem bjöd på thai och restaurangen var sjukt mysig, väldigt utsmyckad och med nice musik. Vi satt och sjöng på pokémon och schnappy, HAHAHHAHAH !


Maten, jag tog en barn portion hihi







Du betyder världen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0