London bridge is falling down, falling down...

Rubriken har ingenting alls med inlägget att göra. :) Eller jo kanske lite, jag har den låten i huvudet -.-'
Har suttit och snackat med Rustan, men han skulle åka iväg och kolla på något gymnasium så nu sitter jag coh kollar på Made.
jääj kul alltså. Nej, jag tänker ringa någon annan tror jag.


Satt och ritade med någon ny app jag har laddat ner, så jag försökte rita av kompisarna omkring mig. Oj vad duktig man är då XD


  


 

Känner mig som en lyckad människa när jag ser dem där bilderna. nooot.


Jag och Eve under lunchen, bjuder på den helt cp bilden på oss :D


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hej tjejen! Jag såg din kommentar om dubbelringar. Jag har nu lagt upp ett inlägg på bloggen där jag tipsar om flera ställen där det finns snygga dubbelringar så spana gärna in det :)

2011-05-03 @ 18:30:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0