AWESOME ! ♥

Har varit med Max, Bea, Jennie & William idag och gick på bio & såg Big Momma - Sådan far sådan son
Det var GRYMT och efteråt åkte vi hem till Max och såg en till film :)
Har saknat max fett myyckeet! Han säger att han kanske ska byta tbx till vår skola :D
det var awezumm guys ! <3


Hahah jag och max bytte ena skon så jag hade både min och max och tvärtom ;)


Jag i Max kofta & keps (hade hans Tshirt udner också men det syns inte ^^)





När jag kom hem kom Stina hit som ska sova över, uppdaterar lite senare kram :) ♥


Kommentarer
Postat av: Bea

Du skämtar nt om awesome ^.^<3

2011-03-19 @ 19:43:43
Postat av: bea

Kom på att på bion satt vi i samma ordning som i höstas xD

2011-03-20 @ 18:14:47

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0