Tänkte bara berätta hur cool jag är

Var hemma igår, svimmade typ i duschen och när vi tog tempeln hade jag 39 grader, och den har stigit och sjunkit igår och idag. Så ett tips; Duscha aldrig i kokhett vatten när ni har hög feber -.-'
Så det jag har gjort hemma har mest varit att sova, smsa och försökt se på tv lite grann.

Hörde av Kotte & Moa att både A och B klassen hade 3 timmars rast, och vi i A kollar på film vaarje lektion, så deet gjorde inget att jag är hemma. MEN FAN om jag är sjuk på fredag när det är skolavslutning.

Juste, jag ska berätta hur cool jag är. Nu har jag tagit Ipren och ligger och kollar på Scooby Doo, aw väcker minnen.
ME LOVE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0