Snart lunch med mamma <3

Om ett tag ska jag sticka in till stan och äta lunch med mamma, ska äta någon sallad som hon tycker är GOOOOD och sedan blir det av till Hallunda för att träffa min söta Emilia :]
Senaste dagarna har det varit SJUKT VARMT, alla har väl märkt det antar jag, och det är inte det lättaste att blogga i den värmen :P I mitt rum brukar det vara runt 27 grader, på natten också. Kul huh?
Stina & jag försökte gå runt långsjön för någon dag sedan men efter nästan halva vände vi, haha. ska försöka gå hela igen, men KNAPPAST med den här värmen.
Och juste, om 18 dagar åker jag och stina på kollo! Kommer sakna alla, förra året saknade jag mina föräldrar sjukt mkt eftersom det var så dåligt kollo. hope it does not happen again! :3



Har påbörjat att rensa i min garderob.... igen. Det är nog tredje gången på två månader. Det säger mig bara en sak - jag måste ha nya klääääder -.-
Fast vissa kläder har man ju minnen med ^^ Men dem tänker jag bara lägga undan (utanför mitt rum) så jag kan ta fram dem för minnernas skull ibland.


Btw, JAG VAR OSMINKAD IGÅR :D Det var första gången sedan i höstas jag gick utanför dörren utan smink, STOLT!

KRAM! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0