Jävlar vad man har gått...

Som sagt skadade jag mitt knä i förrgår igen, och eftersom jag sedan innan haft problem med det borde jag inte gå så mycket. Men jag ville envist vara ute och åka utanför stockholm idag, så jag och Magda bestämde oss för att vara lite spontana, och åkte till drottningholms slott. Där gick vi omkring både i slottet och trädgården, och jävlar vilken stor trädgård! ^^








Det var sjukt fint, vi gick i alla lavyrinter, vid sjön och ja runt allting. Sedan tog vi bussen till Ekerö och åt glass. Därifrån åkte vi färjan till Botkyrka och blev helt lost. Vi fick gå till fittja centrum och åkte tunnelbanan till bredäng.
Vi hade precis missat bussen och nästa skulle komma om 25 minuter, så vi gick hem igen...

Och jag som inte skulle gå så mycket idag, vi räknade ut att vi har gått 2 mil. Kul.



KRAM :D


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0