Yeeeh NEW STUFF - awesome :]

TJA alla människor, kom hem för någon timme sedan. Har varit nere/uppe i Vingåker med mina föräldrar, mammas brorsa, Morfar och Ulla-Britt. Var tvungen att gå upp vid 8 för att åka iväg tidigt, och det skulle ju itne vara så överdrivet jobbigt om jag inte hade dygnat hemma hos Jenna med Nicole. OCH SNACKA OM ATT NICOLE VAR FLUMMIG.
Men tydligen var jag också det, eh heh.

Iaf det jag ville berätta nu då. Jag och mamma åkte till Outlet i Vingåker och köpte lite grejer. Här kommer pics :)

FIFA - yeeah. Bryr mig inte att det är 07, här ska nördas! Imorgon kväll kommer alltså jag och pappa ha fest i hela huset. eller inte.


Japp,
jag har köpt en väska. EMMA GOES FEMININE! Typ försöker iallafall.


adidas shoes. Som antagligen kommer användas till när jag tränar, eller iallfall till springningen. Men knappast fotboll, det är dem för dåliga för :]


Och till slut en tröja.

SOM ÄR SJUKT MYSIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0