Winter Sports (:

Igår (måndag) åkte först jag och magda in till Jeanette för att visa den blonda hårfärgen som jag ska mitt hårbotten till imrn.... typ.
Vi köpte lunch på Seven Eleven och konsum och tog sedan pendeln till älvsjö mässan där vi gick på nån Winter sports sak som dem har för unga <3
Hade awezumm där och körde ngt som hetter paddle (en blandning av tennis & badminton), gick på lina, jag skatade ett tag, kastade dart, något slags liknande hockey mm.



Lite suddig bild på paula men fick ingen bra <3
Träffade och Paula som var där med två kompisar som dissade henne så hon gick med mig och magda ett tag också<3
Träffade Emma Ha från kollot också, så himla kul att se henne igen! :D


Suddig bild på mig som skatar.... pic by magda <3


Kommentarer
Postat av: Paula

Usch vilken ful bild på mig, hade du sagt nåt hade du fått en bättre:D

2011-01-08 @ 16:45:26
URL: http://prettypaula.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0