Nacka (:

Mamma var ledig idag så vi åkte till Nacka och gick runt där...
Kollade på en touch-mobil som mamma visade mig på youtube eftersom hon skulle köpa en och det stod mellan den och en annan, fast hon köpte den andra.
Men jag hatar ju touch så den var inget för mig.....
Köpte mascara-borttagning och en nagelfil-sak på body shop :) <3
Och mamma köpte typ..... massa saker :P <3



Sedan tog vi en paus och gick till nåt ställe där mamma och pappa alltid brukar fika på när dem är i nacka, och så köpte vi nåt som hette "jamjam special"
Det var aaaasgott och jag visste knappt vad mjukglass var, men det var också gott ^^
Och jag var rolig och blandade om glassen..... och sedan var jag ännu roligare och blandade godiset i glassen..
HAHAHAHAHAHHAHA,
interntskämt mellan mig och mamma :D <3


Superfin älg/ren/hjort vad det nu är :) <3
Snart ska jag till gymnastiken men ska äta först.... ska nog träffa Linn nu :)
KRAM!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0