Jag klippte (till) Lucas!!!! :D

Efter skolan gick jag, Lucas, Johannes och Alexander L hem till Johannes för jag skulle klippa Lucas. (Får 10kr för det)
Och det blev faktiskt assnyggt! Han vägrade sitta still så fick inga bra bilder och råkade klippa lite fel (-.-'), men whatever, det är hans fel :O


FÖRE


EFTER


Lol. Som sagt så vägrade Lucas sitta still och när han såg att han såg ut som typ en kines i tofsen (jag klippte håret där bak just då) så satte han sig på golvet och sjöng och valde film som vi skulle se.
Fast jag kunde inte stanna var tvungen att åka sen :( Och dem skulle se Inception, I LOVE THAT MOVIE!
snyft. Jaja byee<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0