Första dagen på året (:

Magda sov över och vi gick och la oss kl. 3.
Mamma och pappa var hos grannarna och kom hem vid 7 på morgonen...
Vid halv 4 vaknade jag, hade haft en feberdröm även fast jag inte hade feber.
(jag drömmer samma sak varje gång jag har feber så därför kallar jag det feberdröm)
Iallfall, ringde t mamma och berättade och hon bara skrattade. Så istället väckte jag magda och vi låg vakna och pratade tills halv 5.

Var väldigt trötta på bilden så våra ansikten var lite fucked up..

På morgonen vaknade vi kl. 20 i 12 och jag skulle till Kotte vid 1, så fick messa han och säga att jag skulle komma halv 2 ist.
Men när ja väl kom dit var det awezumm (såklart) och kom hem halv 9. Vi kollade typ på film och chillade<3
 Åt middag där också och ghaaaaa vad gott :D
Och både hans farmor och farfar och hans föräldrar är aaastrevliga och kuliga!! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0