faan vad träningen gick dåligt :'(

Hade gymnastik träning ikv, men det gick skitdåigt.
Tydligen har jag vitamin brist eller något, för allting typ snurrade hela tiden och det gör det fortfarande.
Först skulle jag göra framåtvolt på trampolin, men råkade göra två stycken och landa på huvudet "/
Sedan skulle jag stå på händer, men jag glömde att ta fram händerna så gjorde en kullerbytta ist.
fail-.-'
Efter det skulle jag testa med en handvolt, men den failade jag helt D:
Så jag fick sitta och vila i 30min typ.


Random bild ;)

Jag orkar inte berätta om "leken" vi gjorde men i stora drag kan man säga att man skulle hoppa på en matta så den åkte framåt.
Men första gången jag hoppade missade jag och ramlade framför mattan, och andra gången hoppade jag för långt och flög över mattan.
Alltså, ingen bra träning idag.
Nu ska jag nog bara ta det lugnt för jag har aaasont i hela kroppen och är alldeles snurrig. :(


Mooousiiga Smuulissch<333


Kommentarer
Postat av: Emilia<3

Det heter trampet lilla gmn <333

2011-01-11 @ 16:44:15

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0