Old town with Manel, Stina, Moa and Company :D

Idag åkte vi in till Gamla Stan och vi från Sverige fick guida runt de andra.
Jag och Manel gick tillsammans med Stina, Jack (From England), Moa, Eliya (From Bulgaria, vet inte hur man stavar hennes namn), och en kille från England som bor hos Moa.
Vi hade Awezuumm :D <3

Manel, hennes lärare och en lärare från Spanien innan vi åkte :)




Jag, Jack & Manel köpte glass på Ben&Jerrys, ME LOOOOOOOVE IT!!! ♥


Tha company!! :)


Stina och Moa med rikshuset i bakrunden ♥


:D ♥


Lol, Stina förstör bilden XP


Vi mötte på Annelie, Jan och lärarna från de andra länderna vid slottet och gick tillsammans i några minuter.
En väldigt spontan bild, Janne kom från ingenstans och ville vara med på bilden ;)




Me and Manel :D ♥


En av vakterna..
Vi ville säga hejj till dem men de kan ju inte svara, men vi sa hejj ändå och tjejen som vaktade log iaf :D
HIHIHHIIH vi skrattade asmkt åt det XD


Really beautiful picture on Manel, so nice! ♥




Jag (:


Hihihiihhiih vi gick omkring i stan i olika turistbutiker ^^ ♥


Klockan 4 samlades vi at the subway, några stannade (bland annat jag & Manel) för att äta middag inne i stan och dem andra åkte hem.
Vi var ungefär 20 personer som stannade ♥







Hahah, innan vi åt middag gick vi runt i Stan för klockan var bara halv 5 så det var för tidigt att äta.
Tjejerna gick till Bik Bio och killarna tror jag gick till nån spelbutik :P


Tilda, Vanessa (from spain) och en till tjej från spanien forced me to try some clothers, från killavdelningen!
Hahaha, och jag gick med på det! XD ♥


hihihihi :D ♥

Bion var ganska bra, vi såg Meet the fockers.
Hahahaha det var iaf skitkul hela dagen idag, kraaam I really have to sleep ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0