Last day.. <3

Igår (Fredag) var sista dagen och vi var i skolan innan lunch, åt lunch i skolan och sedan åkte ett gäng på 21 personer  in till stan för att köra lazerdoom.
Man är i olika lag i ett mörkt rum med väggar att gömma sig bakom, och så ska man skkjuta varandra.
Efteråt fick man se hur många man hade träffat och hur många gånger man blivit skjuten.
Det var AWEZUUUUMM!! :D <3

Sneji och Valeria på bussen :D
Hahah, en gammal man satt framför oss i bussen och pratade med dem två och så gav han dem en nyckelring med Kalle Anka på och sa "Have a nice time in Sweden!"
Aww :thumbup:


Sneji och Manel leker James Bond ;)


Efter vi kört lazerdoom köpte alla godis och körde pingis och olika spel.
LOL jag kom typ nästan sist jag var skitdålig!! :P


Vanessa, Martin, Erik & Matilda <3


Efter vi kört lazerdoom åkte vi till drottningatan och gick till CARLINGS & Bikbok.
Och påvägen såg vi Kenza!! ^^


Hihiihihi Nik provade en emo-tröja, HAHAHAHAH your little Emo!! :D
(Han kallar mig fjortis och jag kallar honom emo:P)




Lol och Andraz (I don´t know how to spell it) provade en väst och en tröja men han tyckte han såg konstig ut ;) )


Tilda och Matilda testade mössor, och Tilda skulle köpa en. Det stod mellan den blåa....


...Och den rosa (: Men det slutade med att hon köpte den blåa <3


Hahahah inne på butterix tog han en pompom och satte på huvudet och en guld-sak och höll ett tal XD


På kvällen åkte jag och Manel hem till Tilda och vi hade en aaaaaaskul fest, vi satte på låtar från alla länderna och lärde oss danser från olika länder.
SHAKE YOUR BODYYYYY ;)
Mitt batteri tog slut så fick inga bilder :(


Lol :P


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0