♥ R.I.P NINEN ♥

När jag var med Magda i förrgår och vi gick en promenad, berättade hon att Ninen, hennes kanin, dog i slutet av Juli. Precis innan jag åkte till Göteborg.
Fy faan vad ledsen jag blev. Hon var helt underbar, alltid gosig och gullig. Liksom, när Magda duschade, läste eller gjorde något brukade jag sätta mig i köket och gosa med henne.

Några gånger fick jag ge henne mat när dem var borta. Önskar jag funnits där mer

När jag gick in i köket i förrgår, innan jag fick veta, kändes det att något saknades. Fattade inte vad det var, jag drack vatten och vi gick ut. Jag tänkte säga hej till Ninen när vi kom tillbaka.

Ska jag vara ärlig nu? När någon jag kände dog grät jag inte, fast det var när jag var liten någon nära senast dog. Men grät för Ninen. Mest inombords.

R.I.P
NINEN BABBAN BEBIS ♥
kommer sakna dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0