If there's a will, there's a way !

YEEEEEEH JAG ÄR SÅHÄR GLAD JUST NU!
I två år har jag velat ha en adidas kofta, men det har varit för många anledningar varför jag inte borde ha en.

MEN IDAG åkte jag & underbara mamsi mamma till hammarby sjöstad och köpte det.



Lycklig så lycklig lycklig lycklig lyckling....


På vägen ut fann vi lite deoderanter och parfymer... det slutade med att vi köpte två av varje :3

Vanligtvis använder jag inte parfym, men ajg har runt 14-16 stycken hemma haha. Fråga mig inte varför, tusen anledningar. Men alla är fulla eftersom jag aldrig använder haha :')

Här är alla parfymer jag hittade för tillfället, men vet att det saknas någon enstaka. LOL


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0