GRÖNAN = AWESOME

YEEH. Idag avr jag, Jenny och Nicole på grönan, ska jag vara ärlig nu? ja det ska jag. det var typ ruuligaste gången där ever xD Eftersom vi var tre fick en åka ensam hela tiden, och gissa vem det blev? ....jo, jag.
Men det gjorde inget, jag lärde känna nya människor och det var bara askul att ta tag i någon random och ba; ska vi åka? :]
hihi
Den här cheyen hette alexandra och var helt klart den roligaste jag åkte med. Hoppas verkligen jag träffar henne igen :D
Kommer inte ihåg vad hon hette :D
KRAM! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Nu är dagens blogg avslutad!

Titta om det blev du och var gärna med igen :D



Kram!

2011-08-16 @ 00:26:10
URL: http://nnaattaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0