BIO MED NICOLE ♥♥

Hade inte tillgång till dator igår, åkte tidigt och kom hem sent så hann inte blogga sry :rolleyes:
Iaf. Igår var jag och Nicole på bio ochvi såg filmen "Jag saknar dig"
(Det blev lite fel förut när Emilia smsade mig och frågade vilken film jag sett jag jag svarade Jag saknar dig me Nicole.) Hon ba eeh wtf? :bigeyes:



:thumbdown: Det sämsta i filmen; Skådespeleriet, så som dem betedde sig går det inte till på riktigt i vissa scener

:O Det finaste ögonblicket i filmen; Framåt slutet när Tina och en kille som hette Martin stod framför varandra och man ser Cillas hand på Tinas axel, och i nästa klipp hennes ansikte

:D Det roligaste i filmen; När den där rockartisten sjöng i kyrkan... jag och Nicole höll på att skratta ihjäl!

:question: Det konstigaste i filmen; Att Cilla bara gick helt random in i en musikstudio & började snacka och vägrade bli utskickad
-
:thumbup: Det bästa i filmen; Själva tanken och känslorna i filmen, skådespeleriet tyckte jag inte var så jättebra, det var liksom inte realistiskt. Men det bästa var nog ändå de små detaljerna som lyste upp storyn


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0