Lite tråkig info

Sorry jag vet att sånt är tråkigt men jag har inget liv för tillfället, så whatever.


OM MIG:
Har du bra självförtroende? - nejj :O...
Hur ser din framtid ut? - antagligen lever jag
Är du envis utav dig? - ibland.
Skulle du säga att du är kaxig? - Nej, bara när någon drygar ;).
Har du mer än 5 par skor? - hahah ja fan
Vilket stjärntecken har du? - vädur
Gråter du ofta? - aldrig
Vad gillar du mest hos dig själv? - alltså helt klart mina ögonbryn ;)

SKOLAN:
Tuggar du tuggummi? - ah 24/7
Gör du dina läxor? - försöker
Känner du dig ensam? - inte i skolan iaf<3
Vad kallar dom dig i skolan, populär eller opopulär? - Hur ska jag kunna veta?
Trivs du i skolan? - Vem gör..? Men min klass är den bästa ever!
Vilket är ditt favoritämne? - svenska, idrott och spanska :)
Är du tyst utav dig? - nä inte när jag är flummig & glad iaf
Sms'ar du på lektionerna? - har hänt men ne

KÄRLEK:
Har du pojk/flickvän? - om du har, vad heter hon/han? - ne
När senast var det du kysste någon? - några veckor sen :)
Gillar du någon just nu? Ja hehe :D
När senast var det du kramade någon? - Idag :))
Hur många gånger har du varit kär? - några gånger men det beror på vad "kär" är
Hur många killar har du haft hitills? - palla räkna o.O
Har du varit otrogen någon gång? - .... <3
Har du varit på en blind-date? - faktiskt XD
Vad vil du att en kille/tjej ska ha? - En rolig kille som är sig själv, som finns där och som man kan vara sig själv med och som man känner sig trygg med <3

UTSEENDE:
Hur lång är du? - 165 cm..
Är du stolt över hur du ser ut? - Ne inte direkt
Vad har du för frisyr? - helt. jävla. rakt.
Använder du smink? Ja jag går ALDRIG EVER ut utan smink
Anser du att du smälter in i mängden? - nejj
Vilken hårfärg har du? - blondiis
Har du bytt stil någon gång? - Jaa. o.o


MOBIL:
Vilken operatör har du? - Comviq kompis,
Vilken modell har du? - just nu en Xperia mini
Ringsignal? - vene
Hur många kontakter? - 350+ kommer inte ihåg helt
Vem snackade du med senast? - Evelina :D

VÄNNER:
Har du någon bästa vän? - ja!
Vad brukar du och dina vänner göra? - Det beror på vem jag är med ;)
Har du lätt för att skaffa nya? - helt klart
Kan du umgås med fler än en i taget? - alltid!
Har du vänner som du bara känner via internet? - jadå <3

MUSIK:
Vilket musikgenre lyssnar du oftast på? - de låtar jag gillar :)
Vilken är din favoritlåt just nu? - Grenade- Bruno Mars, kommer alltid vara bästa låten<3
Nämn någon med samma musiksmak som dig? - Kotte, Max, Mia ibland, finns många kommer bara inte på
Har du Spotify? - JAA! :D


ÖVRIGT:
Om du fick likna en kändis, vem skulle det vara då? - Taylor Momsen kanske :)
Har du problem med invandrare? - Inte de flesta <3
Nämn 3 saker du aldrig skulle klara dig utan? - mobilen, vänner och familjen <3
Har du åsikter om folk som du inte känner? - Ja det har jag,


Kommentarer
Postat av: Lea

Haha, där blev du allt lite rädd va? :)

2011-04-23 @ 22:07:45
URL: http://leastromvall.blogg.se/
Postat av: amanda

svar: det ligger i karibien. :)

2011-04-24 @ 19:12:09
URL: http://amandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0