I´m still alive anyway

Jag orkar inte skolan. Jag orkar inte vara med någon. Jag orkar fan ingenting.
Här kommer ett depp-inlägg, måste fan skriva av mig men kan inte skriva allt här. GHAA.

Under SOn idag jobbade vi i grupper om två, och jag jobbade med Eve. Vi skulle skriva 5 frågor & svar om antika grekland, och det gick hur bra som helst. Vi pratade knappt för jag orkade inte. Men hon fick mig iaf bli glad :)
Susanne (alltså läraren) sa till oss att vara tysta när Eve skrattade, hon skrattade en gång!
Vi fortsatte jobba och jag råkade skriva något helt galet på pappret och vi skrattade.
Susanne sa åt mig att sticka, blev lack på henne och stack.
Ägde visserligen ut henne totalt men fuck off vad cp hon är.

- Emma nu lämnar du klassrummet jag vill inte diskutera med dig längre.
- Jag vill inte diskutera med dig heller för du vet inte ens vad diskutera är eller hur man gör
- Nu går du och kom inte tillbaka!
- Fan, tror du verkligen att jag vill det eller?


kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0