Mobil försvunnen D:

OMG idag när jag kom hem från skolan gick jag senare över till magda och vi gick på promenad som vi brukar.
Vi gick aslångt, vår gamla sommarpromenad och runt nästan hela långbro.
I långbro satte vi oss och gungade och sedan skulle vi precis gå, när jag upptäckte att min mobil va borta.
Det kändes så overkligt och vi började leta, och medans vi gungat hade det börjat duggregna.
Vi letade överallt i parken men hittade den inte.
Jag sprang runt hela långbro och sedan gick jag och Magda hela sommarpromenaden igen för att kolla om jag tappat den på vägen.

När ja kom hem gick jag och pappa ut igen för att leta efter den, och jag hittade den i parken, i gungan!!!

ÄLSKAR MIN MOBIL<3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0