Just another random day XP

Dagen har inte varit så speciell, hade gympa och spela fotboll och en massa annat random stuff.
Tråk dag.
Fast på vägen tbx från gympan bytte ja o Lukas mössa ett tag, och hahahahahhah han ser lite weird ut i min :D<3

Innan matten stalkade ja Max också så han inte skulle göra några trix me sin skateboard eftersom han skadat ryggen (på grund av mig...FÖRLÅT!!!!!!!!)<3

Ja va bara med en kvart av matten och sedan åkte ja till alvik o mötte upp mamma, sen åkte vi t Bromma<3
(pappa fyller 50år och magda 14år, därför....<3)
btw så smsade bea mig att typ efter jag gått gick brandalarmet o dem missade lektionen, fan också...

Jag ida (osminkad!!! ;o)
KRAM!!<3


Kommentarer
Postat av: Peddo emot...

OMG vilken bra dag :)

2010-09-30 @ 21:24:50
Postat av: Margareta johansson

Snygg kille

2012-10-17 @ 23:21:20
Postat av: lidström

Lucas jag ska döda dig...... ta inte min tjej

2012-10-17 @ 23:22:19

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0