Farsta Näset

Igår åkte alla i 7an te farsta näset eller vad de kallas för att göra någon NO-sak.






Hahahhahah shiiit vad scaryy Wilma ser uut D:!!! <333


Tiiiilda<3


HAHAHHAHHAHA!<3


Fiiiina ni e ;) <3


Max, Alex o min klubba lol o 
min ser helt sjuk ut XD<3

Jag jobbade med Moa, Jennie och Wilma och de gick typ bäst för oss ^^<3
(tur att ja va med Moa för hon är duktig på allt o ja ville helst gå me FW o Max o Eve o dem o flumma hahahaha)
Så vi blev klara väldigt fort och sen gick vi efter alla andra grupperna o kom te en stor typ kulle.



Vi gick upp på berget som var skitstort och Moa o Wilma satte sig i vår ruta och började jobba.
Jag sprang te backen och rullade ner hahahahahahahha fyfan vad ruuligt de va!
Jennie kolla på ;)

Men jag råka rulla in i Max hehe.. oops.. när ja inte var så yr längre skulle ja resa mig upp och de stack i hela kroppen.
Fattade inte varför men sen sa Max att de va typ brännässlor överallt där !! D:
FYFAN vad ont de gjorde hela dan efter de!!!! :@
Hade brännässel-stick eller så överallt på benen och på armarna o halsen fan överallt :@

Ja o Stina åkte tillbaka te skolan för hon skulle hämta sin väska o träffa på Max som tappat sina nycklar och så följde vi med honom t expeditionen och sen till typ utanför cafeterian, venne varför.... ^^<3
Sen träffa ja Alex lillasyrra Maria o hennes tre kompisar Elsa, Natalie och Lovam.
GUUUUUUUUUUUUD vad söt maria eee!!!!!!
Hon fick smsa me alex från min mobil o va så gulliiig när hon ba "var ska ja trycka nu Emma?"
Hihihihi vill ha en syrra som hoon :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0