Failing skateboard....

Haha, det är knappast meningen att jag ska skata.
Klarar av att stå och åka, men knappast trix eller nåt annat... *suck*
Tog med min skateboard t. skolan idag för att ja o Max skulle skata p rasten o så, shit vad dålig ja va.
Han va jävligt mycket bättre en jag..
Så när ja kom hem gick jag och Magda o mata fåglarna i långbro, sen gick vi en liten promenad.
(jag åkte men aja)

Magda va inte på fotohumör så tyvärr blir de ingen bild på henne..<3
¨
Men såklart failar jag >.<
Fast ja lyckades iaf med att få up brädan medans ja åkte, och de är väl en början....?
nä.


Random bild.<3


Kommentarer
Postat av: you know who ^^

haha;; äntöigen lärt dig ;)

2010-09-21 @ 19:26:35
Postat av: No I dont know who ^^<3

Haha japp stolt <33

2010-09-21 @ 21:58:16
URL: http://randoomm.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0