Bästaste Nadja<3

Idag träffade jag underbara Nadja och vi hade helt sjukt kul, först var vi i Farsta men gick sen till parken i närheten.
Där fotade vi och snackade och som sagt, de var GRYMT kul<3
btw ALLA besöker hennes underbara blogg, www.solstraleen.blogg.se










www.solstraleen.blogg.se
Nadja jag hoppas verkligen du förstår hur mycket du betyder för mig du är den snällaste människan på jorden och jag saknar dig varje sekund jag inte är med dig.
Man kan vara sig själv med dig och du håller alla hemligheter, no matter what.
En sån vän borde alla ha jag hoppas att du finns med mig hela livet för jag vill aldrig förlora dig.
Du är en underbar vän gumman, glöm det aldrig!!
Vi har alltid sjukt kul tillsammans och det blir aldrig tråkigt när man är med dig.
Du är otroligt fin Nadja, och kommer alltid att vara.
Med andra ord, du är helt perfekt, både på utsidan och insidan.
Det finns så mycket att säga om dig men jag har gjort så många inlägg om dig, att du borde förstå nu.
Så istället för 1000 ord som beskriver dig, räcker det med tre.
JAG ÄLSKAR DIG!!




Kommentarer
Postat av: Nadja

Aww tack älskade vän du är helt underbar! :)

2010-09-19 @ 20:19:55
URL: http://solstraleen.blogg.se/
Postat av: GersonSweet

heh sööta ni e :P<3

2010-09-19 @ 22:12:18

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0