Historiska Museet o_O

I torsdags åkte jag till historiska museet med några från paralellen och så.
(Asso det var en skolgrej)
Jag o Makrina testade korsetter och dem satt ASHÅRT wtf gick knappt att andas o.O ?!



Jag och Makrina <3


Lucas som lyssnar på nåt ^^


(Har hörlurar på mig under håret de är därför det ser lite rufsigt ut)


Random bild på Fw o Oskar (: <3

Senare på kvällen hade vi två julkonserter som gick sådär.
På andra kom Max, Emily och Kajsa och kollade....
:S
Efter konserterna stannade jag en stund och sen åkte jag hem och kollade på tv. Fast somna typ kvart över 10 va fett trött x)

hahah Emily löööv tha vattenmaskin <3


Kommentarer
Postat av: Li på Historiska

Hej! Kul att du har besökt vårt museum. Korsetterna såg ut att sitta bra tycker jag!

Hälsningar från Li som jobbar på Historiska museet.

2011-01-10 @ 14:50:59

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0