Emilia♥Emma

Idag har jag varit med Emilia från gymnastiken och det var awzumm ofc ^^
Vi träffades i Skhlm och gick runt där, snackade mest.
Köpte smoothie på Naked juicebar, Emilia tog Very Berry & jag tog en coco sunshine.
Sen åkte vi hem t mig och körde kinect ^^

Jag inne på Kicks <3


Gick också in i nån fest-affär där vi tog lite pics ^^
Emilia med en pinata<3 (kan inte göra såna där spanska saker över n:et :S)


Emilia :D


Efter det gick vi till Bolagret och in i lekhörnan... hahah en liten tjej ville gå in och leka där men hon blev typ rädd för oss och gick.... ^^
Shit vad stor och scary man är då ;D <33


Hihih Emilia rider på en.... skuuuummmmmmm guuuuummmmmmiiii sak XD




Sexiiiiigt (a) <3


Snyggaste! ;D <33


Ritade med en dipliner på Ålhens och den höll hela dagen. Brukade ha den när jag var rödbrunet.... tror jag tänker började använda den igen ^^ <3
E ♥ E


Hahah Emilia satte nån slags skål på mitt huvud och fotade... och det var en kille bredvid oss som typ log asstort mot oss. Vi gick förbi han och började fingra på något stort, runt och svart och undrade vad det var.
Sen såg vi att det var en pall och började skratta, och det gjorde den där killen också. Han skrattade mot oss som om vi var helt cp!
Shit vad pinsamt... XD



Our sexy feets hemma hos mig ;d;d


Emilia is texting with Emma & Kotte ^^ (inte jag emma asso xD fast jaa Kotte Kotte hon fick hans nr lr tvärt om XP)
Körde kinect men blev trötta efter nån timme så vi satt mest och chilla (:
Hon åt hos oss och stack vid typ 7<3

KRAM!! ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna!

JAG HAR OCKSÅ SÅNA STRUMPOR SOM DU OMG! :P

2010-12-30 @ 16:25:17

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0