NeverBeLikeMe

Försöker komma fram till hur jag ska bete mig. När jag inte duger till alla och när ingen förstår. Kan inte heller skriva ut mig här eftersom alla ser. Men ändå inte lyssnar. Allt jag kan göra är att fortsätta som jag gjorde en gång, när allt var som bäst utifrån. Men det är svårt när man bryts itu bit för bit. Det har inte med the teenage att göra, vilket folk tror och det är det som gör att jag inte vågar säga någonting.
Så fort jag börjar förklara, eller kommer in på ämnet så ändras mina ord. Ingen ska behöva veta -  jag har ju inga problem. Det är inte som att någon faktiskt bryr sig.
Det finns ställen där jag kan skriva ut mig, till och med in public. Och det är helt sjukt hur ingen kan ifrågasätta och inse att någonting är ju fel. Men det är inte som att jag är viktigare än någon annan - ju.
Det handlar inte om en sak. Men tillsammans knäcker det mig.
Men orkar inte mer, ser ni inte att jag lider?

Jag vill prata ut. Men det går inte. Jag behöver själv komma fram tilld en punkt när jag berättar, men när jag väl gör det är det ingen som lyssnar. Det är inte intressant, det vet jag.

Kommentarer
Postat av: Jag är holger

Du har rätt (offer). Men du ska inte pleasea dom som inte byr sig, det är liksom grejen. För det är liksom vissa som visst bryr sig, och inte bara är nyfikna.

2012-10-14 @ 23:17:45
URL: http://hollysaxton.blogg.se
Postat av: Johanna

Sv: Haha ja det var faktiskt godare än det såg ut :P Aa det är så himla enkelt med mobilen! Nej, du hade inte svarat mig ännu :) Jag kan faktiskt inte riktigt förklara filmen, för den handlar om så himla mycket. Men du måste faktiskt se den! :D Supermysig, och perfekt höstfilm! :D

Men du.. Nu blir jag lite orolig när jag läser din text.. Om du vill tjöta (göteborgare vettu) lite mer privat så får du gärna lägga till mig på FB :D Känner verkligen igen din känsla, och tror vi kan ha väldigt intressanta diskussioner :D Johanna Westerberg heter jag (konstigt va? Höhöhöhö) ^^ Kram Johanna

2012-10-15 @ 19:37:04
URL: http://johannawesterberg.blogg.se
Postat av: Jenna

Saknar dig Emma #sad


Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0