I sommar, då du♥

I sommar vill jag göra saker. Konstiga men mysiga saker, spontant men planerat. Så jag har skrivit upp några sommar-mål att försöka göra i sommar :)
* Sitta/åka i en gul bil
* Måla i en sån där målarbok man brukade måla i som liten
* Sova under bar himmel
* Åka bak på någons moppe
* Grilla på engångsgrill vid en strand
* Se fladdermöss
* Göra ett stort collage av alla mina åkband från grönan
(GJORT) Dricka ur en sån där avlång slush-mugg
* Cykla bredvid en buss från startstation till slutstation
* Måla på Stina med rosa läppsyl när hon sover
* Räkna alla stjärnor på himlen, så länge jag orkar i alla fall
* Ha med mig min systemkamera en hel dag och fota allt som händer
* Gå runt i en främmande stad med ett mål
(GJORT) Cykla på en tandem cykel
* Spela golf, inte sån där minigolf utan riktig. Har aldrig gjort det
* Vakna riktigt tidigt och ta morgon-promenader eller morgon-träna ute

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Spara ditt namn

Din mail (kommer inte publiceras))

Din bloggadress (om du har)

Kommentar<3

Trackback
RSS 2.0